Table of Contents
Contents
Ułamki algebraiczne i funkcje wymierne | PDF (Polski) |
Antoni Chronowski | 5-27 |
Recenzja książki J. Gunčagi, J. Fuliera, P. Eisenmanna pt: Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analyzy | PDF (Polski) |
Henryk Kąkol | 28-28 |
O różnych sposobach definiowania wartość bezwzględnej | PDF (Polski) |
Antoni Chronowski, Joanna Major, Zbigniew Powązka | 29-36 |
Z badań nad sylwetką absolwenta matematycznych studiów w Akademii Pedagogicznej w Krakowie w latach 2001-2007 | PDF (Polski) |
Danuta Ciesielska, Joanna Major, Zbigniew Powązka | 37-50 |
O nieskończonych ciągach liczb naturalnych, parami względnie pierwszych | PDF (Polski) |
Jan Górowski, Adam Łomnicki | 51-67 |
Rola programu komputerowego CABRI w rozwiązywaniu matematycznych problemów | PDF (Polski) |
Henryk Kąkol, Witold Pająk | 69-96 |
Wprowadzenie funkcji trygonometrycznych przez szeregi Eisensteina | PDF (Polski) |
Maciej Klakla, Renata Liszka, Vladimir Mityushev | 97-103 |
Idea czynnościowego wprowadzania pojęć geometrii elementarnej z pomocą kursu e-learningowego | PDF (Polski) |
Magdalena Kucio, Tadeusz Ratusiński | 105-118 |
Zastosowanie technologii informacyjnej w kursie rachunku prawdopodobieństwa z elementami statystyki opisowej dla przyszłych nauczycieli matematyki | PDF (Polski) |
Jarosław Leżański | 119-129 |
Wybrane problemy zadań konstrukcyjnych na płaszczyźnie euklidesowej i wykorzystanie do ich rozwiązywania twierdzeń geometrii rzutowej | PDF (Polski) |
Ewa Lubaś | 131-152 |
O zastosowaniu sumowania według Eisensteina do pewnej sumy podwójnej | PDF (Polski) |
Agata Matczyk, Vladimir Mityushev, Zbigniew Powązka | 153-157 |
Praktyka kształtowania matematycznej twórczości uczniów | PDF (Polski) |
Antoni Pardała | 159-181 |
Diagnoza wiedzy uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów matematyki na temat związku twierdzenia z jego dowodem | PDF (Polski) |
Halina Pieprzyk, Anna Żeromska | 183-211 |
O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej | PDF (Polski) |
Zbigniew Powązka | 213-223 |
Komputer jako narzędzie badania sytuacji zadaniowej w długoterminowej pracy domowej ucznia | PDF (Polski) |
Renata Wojtuś | 225-244 |
e-ISSN: 2450-341X, ISSN: 2080-9751
AUPC SDMP is on the List of the Ministry’s scored journals (part B) with 5 points for 2016